Tjenestebedrifter

Perpetuum leverer profesjonelle avfallstjenester til private og offentlige virksomheter, og har også gode løsninger når du trenger en avfallscontainer hjemme. Vi har gode løsninger for oppsamling, innsamling og gjenvinning av alle typer avfall.

Tjenester i Salangen:

• Innsamling og håndtering av farlig avfall.
  • Mottak og håndtering av elektronisk og elektrisk avfall (EE-avfall).
  • Innsamling av spillolje/drivstoff.
  • Tankrengjøring og tilstandskontroll.
  • Rengjøring av industrianlegg/-arealer.
  • Tømming av private og kommunale slamavskillere
  • Høytrykksspyling/suging
  • Avfallshåndtering for næringsliv og privathusholdninger.

Plan-Evo holder til i Huset Mot Havet på Sjøvegan. Her har vi møterom, kontorer og administrasjon. Plan-Evo har per dags dato 9 ansatte, noe som tilsvarer over 8,7 årsverk. Vi leier i tillegg ut kontor, og samarbeider med interiørarkitekt Kari Sofie Rognsaa innen diverse prosjekter, f.eks. med renovering og utbyggingen av SABE.

Plan-Evo tilbyr et totalkonsept der vi kan gjøre alt fra idé til ferdig produkt. Bedriften er utstyrt med det nyeste EDB-utstyret og er dermed konkurransedyktige i forhold til andre firmaer.

Rådgivende Ingeniører Plan-Evo A.S tilbyr næringslivet, kommuner m.v. faglig bistand innenfor planlegging (Ingeniør-/Arkitektoppgaver), finansiering, organisasjon og utredninger.
Våre oppdrag spenner over et vidt felt som strekker seg fra idéskapning, finansiering, prosjektutvikling til de rene fysiske planer.

På lag as er et Nord-Norsk konsulentselskap som siden oppstarten i 1996 har utviklet seg til å bli en solid bedrift med bred kompetanse.

Vi er fire partnere, alle med fagutdanning og lang erfaring fra næringsliv og offentlig virksomhet. Vi jobber pålag med kundene og er opptatt av at kundene våre skal se konkrete resultater av å samarbeide med våre fagpersoner.

Med vår bakgrunn bidrar vi til å finne gode løsninger for å utvikle organisasjonen, ledere, team og talenter.

Åpningstider: 08:00 - 15:00

Mobiletelefoner:

99 57 44 75 (karstein Sørensen)

90 97 52 08 (Eigil Rindstad)

97 68 57 65 (Oddgeir Sagerup)

95 76 45 36 (Ellen S. Sørensen)

Åpningstider postkontor
Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200

Åpningstider boksanlegg

Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200

Vi utfører arbeider innen:

• Bygging av tilbygg
  • Bygging av kjølerom
  • Innredning av kjellerstuer
  • Etterisolering og vindus utskiftning
  • Bygging av altaner og verandaer
  • Drenering rundt hus
  • Anlegging av plen og opparbeiding av utearealer/plen
  • Rengjøring av industrilokaler og kontorlokaler
  • Rundvask av kontorer og hjem.

Astafjord Vekst AS er en vekstbedrift i kommunene Dyrøy, Salangen, Lavangen og Gratangen.

Vår kjernevirksomhet er å hjelpe mennesker ut i arbeid. Vi forbereder folk til arbeid på deres egen premisser, gjennom arbeidstrening og kvalifisering. Som en vekstbedrift sysselsetter vi arbeidstakere som i kortere eller lengre tid har behov for en tilrettelagt arbeidsplass. Dette gjør vi enten gjennom ansettelse hos oss i vår produksjon og tjenesteyting eller gjennom formidling ut til næringslivet forøvrig.

Aktiv-IT er en totalleverandør av nettverkstjenester for næringslivet. Vi tilbyr også flere nyttige IT-tjenester for privatmarkedet.

Vi har kontor i Salangen. Veldig sentralt også for kunder i Lavangen, Gratangen, Bardu, Målselv, Dyrøy og Ibestad. Velkommen som kunde hos oss!.

Vi tør garantere faste IT-kostnader om du følger våre standarder og benytter våre tjenester

Bensinstasjon

Dekksenter