Løkse Maskin AS ble startet i 1999 av Stig og John-Arne Løkse. Løkse Maskin er en videreføring av Løkse AS (solgt til Perpetuum i 1999) og er et tradisjonelt maskinfirma med ca. 20 ansatte.

Firmaet drives av John-Arne, Stig og Bjørn Løkse, hvor Bjørn Løkse i dag er daglig leder. Vi er en energisk gjeng som tar på oss oppdrag i hele Troms og nordre Nordland. Vi har rammeavtaler med Frost Kraftentreprenør AS, Troms Kraft Nett AS, Oneco AS, Bardu kommune og Nettpartner Drift AS.

I tillegg har vi store og små kontrakter med forskjellige kunder. Noen av de største de siste årene har vært; Nordix Data AS, Salaks AS, Salangfisk AS, Sitecom AS, Trollfjord AS, Eltel Networks AS, Garsnes utvikling AS og Nettmontasje AS.

Våre åpningstider: Man - Fre 0800 - 1700

Vi forhandler:

• Byggevarer
  • El.verktøy
  • Festemidler og beslag
  • Garasjer
  • Hagemøbler- og redskap
  • Jernvare
  • Kjøkken, bad og garderobe
  • Maling
  • Verneutstyr
  • Vinduer og dører

Firmaet mitt driver med maling og beleggarbeid.

Jeg starta opp som selvstendig næringsdrivende i 1968, og har hatt sentral godkjenning siden 1998.

Firmaet består for tiden av 3 fagarbeidere.

Vårt geografiske nedslagsfelt er kommunene: Salangen, Lavangen, Gratangen, Bardu, Målselv, Ibestad og Dyrøy.

En smakebit av kystkultur i Salangen

Midt i sentrum av Sjøvegan ligger den staselige Lundbrygga. Brygga ble oppført i mellomkrigstida på tuftene av en eldre brygge. Brygga var mer enn en vanlig bygning. Den var også et viktig treffpunkt for lokalbefolkningen. Nå pusser vi opp (Les mer her), og vi gleder oss til å ønsker dere velkommen i medio juli, og frister gjerne med en kopp nytrukket kaffe i maritime omgivelser.

Adresse: Sjøvegan, Salangen

Sommersesong:
medio juli - medio august
tirsdag - søndag: kl 10 -18.

Felleskjøpet Agri er en samvirkebedrift eid av 43.000 bønder. Konsernet har om lag 2300 medarbeidere i 15 fylker, og virksomheten strekker seg fra Tana i nord til Larvik i sør.

Vår salgsorganisasjon omfatter hovedområdene butikk, maskin/verksted og kraftfôr/plantekultur. I tillegg til å tilby varer og tjenester til norsk landbruk, satser vi også på andre forbrukergrupper innen områder som hagesektoren og kjæledyr.

Kornhandel, produksjon og distribusjon

Vi har egne produksjons- og distribusjonsfunksjoner for kraftfôr, såvare, gjødsel, plantevern og kornmottak. Kornhandel er også en viktig del av vår virksomhet. Felleskjøpet er markedsleder på mottak av produsentkorn.

Noen fakta om Felleskjøpet Agri

• Hovedkontor på Gardermoen
  • 97 butikker
  • 52 kornmottak
  • 47 verksteder
  • 12 fabrikker
  • Nærmere 50 datterselskaper

Mandag - Fredag 0800 - 1630

Lørdag 0900 - 1400 til 30. juli

Vi har hyttetomter og marinaplasser for salg! ta kontakt for informasjon/visning!

Garsnes brygge ligger noen få kilometer fra Sjøvegan (ta av i krysset på Laberg og kjør mot Lavangsnes.

Velkommen!

Kjell-Vidar Fløtten   Mobil: 481 55388   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Tonny Fløtten   Mobil: 479 02757   Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Baa Eiendom er et aksjeselskap som er heleid av lokale investorer fra Salangen.

Baa Eiendom har eierinteresser i eiendommer i Salangen, og fokuserer på utleie og drift av disse eiendommene.

På lag as er et Nord-Norsk konsulentselskap som siden oppstarten i 1996 har utviklet seg til å bli en solid bedrift med bred kompetanse.

Vi er fire partnere, alle med fagutdanning og lang erfaring fra næringsliv og offentlig virksomhet. Vi jobber pålag med kundene og er opptatt av at kundene våre skal se konkrete resultater av å samarbeide med våre fagpersoner.

Med vår bakgrunn bidrar vi til å finne gode løsninger for å utvikle organisasjonen, ledere, team og talenter.

Åpningstider: 08:00 - 15:00

Mobiletelefoner:

99 57 44 75 (karstein Sørensen)

90 97 52 08 (Eigil Rindstad)

97 68 57 65 (Oddgeir Sagerup)

95 76 45 36 (Ellen S. Sørensen)

Markurs Svendsen Interiør er et enkelmannsforetak opprettet og drevet av Markus Svendsen.

Foretaket er etablert i 2012, men er å regne som en videreføring av Interiør AS som ble stiftet i 1977.

Markus har flere tiårs erfaring med teknisk tegning, skreddersøm interiør og byggesøknader.

Indlandet Automobilverksted As ble etablert i 1927 og markedsføres som Ford- og Suzuki - senteret.

Bedriften har bilsalg, verksted og delelager på Finnsnes og Sjøvegan.
Karosseri og lakkering kun på Sjøvegan

Org.985.854.513 mva

Åpningstider: 07.30 - 15.30

En arena for sivil og militær samhandling, fritidsarrangement, aktiviteter samt nærings- og regional utvikling.

Arena Elvenes er en nedlagt øvingsleir. Eiendommen ligger ca 12 km nord for Sjøvegan sentrum i Salangen kommune, og grenser til Salangsvassdraget.

Vi ønsker deg velkommen til å være med på utviklingen av dette fantastiske området.