Navn Beskrivelse Kategori
Anitas Blomster & Begravelsesbyrå

Arbiota Handel
Felleskjøpet

Felleskjøpet Agri er en samvirkebedrift eid av 43.000 bønder. Konsernet har om lag 2300 medarbeidere i 15 fylker, og virksomheten strekker seg fra Tana i nord til Larvik i sør.

Vår salgsorganisasjon omfatter hovedområdene butikk, maskin/verksted og kraftfôr/plantekultur. I tillegg til å tilby varer og tjenester til norsk landbruk, satser vi også på andre forbrukergrupper innen områder som hagesektoren og kjæledyr.

Kornhandel, produksjon og distribusjon

Vi har egne produksjons- og distribusjonsfunksjoner for kraftfôr, såvare, gjødsel, plantevern og kornmottak. Kornhandel er også en viktig del av vår virksomhet. Felleskjøpet er markedsleder på mottak av produsentkorn.

Noen fakta om Felleskjøpet Agri

• Hovedkontor på Gardermoen
  • 97 butikker
  • 52 kornmottak
  • 47 verksteder
  • 12 fabrikker
  • Nærmere 50 datterselskaper

Mandag - Fredag 0800 - 1630

Lørdag 0900 - 1400 til 30. juli

Coop Prix Sjøvegan

Brødrene Bakkehaug AS

Vi er en bedrift på 5 ansatte som har drevet med salg og service i 28 år. Vi ble etablert i 1984.  Vi driver per dags dato med salg og service av Ski-Doo, Can-Am, snøfresere og Husqvarna.

Man - Fre: 9:00 - 16:30
Lør: 10:00 - 14:00
Synsam Drecker Optikk

DRECKER OPTIKK så dagens lys 17.februar 1992, da Peter Drecker og hans sønn Per – Arne Drecker (fjerde og femte generasjon optikere i familien) åpnet døren til den første forretningen på Bardufoss i Målselv kommune.

I dag teller Drecker – familien 36 medarbeidere, derav 16 optikere. Som privateid kjede er den dermed størst i Nord-Norge.

Du finner oss i dag i Hammerfest, Alta, Storslett, Skjervøy, Tromsdalen, Tromsø sentrum, Finnsnes, Bardufoss, Setermoen, Sjøvegan, Harstad og Svolvær.

Sjøvegans avdeling finner du på Strandsenteret. Her jobber optiker Thomas, en trivelig kar fra Tyskland. Han utfører grundige synsundersøkelser og tilpasser kontaktlinser. I butikken finner du også Line, noe av det artigste hun vet er å hjelpe deg med å finne akkurat den innfatningen du skal ha. I tillegg kan du møte ekstrahjelpen Kamilla på de fleste lørdagene. Besøk oss i lyse og trivelige lokaler, se vårt varierte utvalg av innfatninger og lurer du på noe er det bare å spørre. Vi anbefaler det beste som er på markedet, men tilbyr også lavprisløsninger.

Åpningstider: man - fredag 09-16:00, Lørdag 10-14

Bye Berg Elektro

Bygg og Anlegg
Kleo AS

Apotek 1 Sjøveien

Sjøveien apotek er et selvstendig apotek som er medlem i Apokjeden, Norges største apotekkjede.

I tillegg til alle typer legemidler har vi et godt utvalg av helsepleieprodukter og produkter til stomi-, inkontinens-, og diabeteskunden. Vi har dyktige medarbeidere som ønsker å ivareta og følge opp den enkelte kunde på en best mulig måte. Vi har også informasjonsrom for fortrolige samtaler.

Apotek 1s hovedmål er å vise vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet. Vi legger vekt på personlig service og å stimulere våre kunder til å ta vare på egen helse. Vi viser vei til kloke helsevalg og bedre livskvalitet!

Apotekets åpningstider:

Mandag: 09:00 - 16:30
Tirsdag:  09:00 - 16:30
Onsdag:  09:00 - 16:30
Torsdag: 09:00 - 16:30
Fredag:   09:00 - 16:30
Lørdag:   10:00 - 14:00
Sport 1 Sjøvegan AS

Maxi Miljø AS

Maxi Miljø er en tradisjonsrik bedrift midt i Sjøvegan sentrum med et meget bredt produktspekter. Bedriften har et rikt varesortiment innen flere ulike avdelinger: jernvare, byggevare, fargehandel, leketøy, glass- og steintøy.  I tillegg selger Maxi Miljø bad- og kjøkkeninnredninger, solavskjerming/utvendige persienner, gulvbelegg og keramiske fliser, samt fiske- og fritidsutstyr.
​Kom innom for en hyggelig handel!

MAXI MILJØ A/S har i dag 5 heltidsansatte.