Medlemsbedrifter

Her er en nettkatalog over våre medlemsbedrifter og foreninger med tilknytning til Salangen

Det er kostnadsfritt for våre medlemsbedrifter å registrere seg samt legge til basis informasjon om en bedrift/forening i katalogen.

• Kategori Filter
  • Bytt til tabellvisning
Kategori: Media

Nettavisen Salangen-Nyheter AS er en solid mediebedrift med tilholdssted i Salangen. Eieren av selskapet er Jon Henrik Larsen.  I dag har Salangen-Nyheter AS har flere ansatte som jobber innefor journalistikk, web-tv og prosjekter.

Avisen leses av utflyttede salangsværinger og lavangsværinger på ulike kanter av verden.

Nettavisen holder i dag til i eget bygg på Sjøvegan. Her er det tv-studioer, arbeidsplasser for journalister, møterom, fellesområder o.l.

Salangen-Nyheter kan kontaktes på

telefonnummeret 957 900 86

Mandag - Fredag 09.00 - 16.30
Lørdag 10.00 - 14.00

Jensen Elektriske AS, avd Sjøvegan får nytt navn – BYE BERG ELEKTRO AS.

Jensen Elektriske AS har i over 30 år sameksistert med avdeling i Tromsø og Sjøvegan. Selskapets grundere har besluttet å dele firmaet der Jensen Elektriske AS fortsetter under samme navn med sin virksomhet i Tromsø mens avdelingen på Sjøvegan fisjoneres ut i eget selskap og får navnet Bye Berg Elektro AS.

Bye Berg Elektro AS (BBE AS) vil drive fremover med samme personell, lokalitet og type virksomhet som tidligere. Våre kunder vil ikke merke noen annen forskjell enn at vi har fått nytt navn.

BBE eies og drives av Tormod Berg som tidligere var medeier i Jensen Elektriske AS og var ansvarlig for driften på Sjøvegan.

BBE driver med installasjonsvirksomhet innenfor næringsbygg, forsvarsanlegg, leilighetsbygg, maritim og landbasert industri i tillegg til privatmarkedet med leiligheter og boliger.

Vi kan tilby følgende installasjons oppdrag:

• Komplette sterkstrømsinstallasjoner i butikker, kontor, industri, landbruk og bolig.
  • Komplette tele og datainstallasjoner (spredenett, og nettverks komponenter)
  • Dokumentering av kategori 5 spredenett.
  • Levering og programmering av Alcatel Omni PcXoffice telefonsystemer.
  • Videoovervåking av butikker etc. ITV
  • Rutineopplegg for internkontroll av elektriske installasjoner.
  • Rutineopplegg for årskontroll av nødlysanlegg.
  • Verifisering av elektriske anlegg etter FEL99.
  • Termografi av el tavler og bygninger.
  • Vi har inngått agentavtale med www.Phonect.no og er blitt forhandler på IP telefoni.
Kategori: Kompetanse

På lag as er et Nord-Norsk konsulentselskap som siden oppstarten i 1996 har utviklet seg til å bli en solid bedrift med bred kompetanse.

Vi er fire partnere, alle med fagutdanning og lang erfaring fra næringsliv og offentlig virksomhet. Vi jobber pålag med kundene og er opptatt av at kundene våre skal se konkrete resultater av å samarbeide med våre fagpersoner.

Med vår bakgrunn bidrar vi til å finne gode løsninger for å utvikle organisasjonen, ledere, team og talenter.

Åpningstider: 08:00 - 15:00

Mobiletelefoner:

99 57 44 75 (karstein Sørensen)

90 97 52 08 (Eigil Rindstad)

97 68 57 65 (Oddgeir Sagerup)

95 76 45 36 (Ellen S. Sørensen)

DIN LOKALBANK Sparebank1 Nord-Norge. Lån, Innskudd, Plassering, Pensjonsprodukter og Forsikring - Alt på et sted.

Åpningstid 10.00-15.00
Rådgivning etter avtale 09.00-15.00

Mail til alle ansatte: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kategori: Handel

Maxi Miljø er en tradisjonsrik bedrift midt i Sjøvegan sentrum med et meget bredt produktspekter. Bedriften har et rikt varesortiment innen flere ulike avdelinger: jernvare, byggevare, fargehandel, leketøy, glass- og steintøy.  I tillegg selger Maxi Miljø bad- og kjøkkeninnredninger, solavskjerming/utvendige persienner, gulvbelegg og keramiske fliser, samt fiske- og fritidsutstyr.
​Kom innom for en hyggelig handel!

MAXI MILJØ A/S har i dag 5 heltidsansatte.

Åpningstider postkontor
Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200

Åpningstider boksanlegg

Man - Lør: 0930-2200
Søn: 1400-2200
Kategori: Kompetanse

Aktiv-IT er en totalleverandør av nettverkstjenester for næringslivet. Vi tilbyr også flere nyttige IT-tjenester for privatmarkedet.

Vi har kontor i Salangen. Veldig sentralt også for kunder i Lavangen, Gratangen, Bardu, Målselv, Dyrøy og Ibestad. Velkommen som kunde hos oss!.

Vi tør garantere faste IT-kostnader om du følger våre standarder og benytter våre tjenester

Astafjord Vekst AS er en vekstbedrift i kommunene Dyrøy, Salangen, Lavangen og Gratangen.

Vår kjernevirksomhet er å hjelpe mennesker ut i arbeid. Vi forbereder folk til arbeid på deres egen premisser, gjennom arbeidstrening og kvalifisering. Som en vekstbedrift sysselsetter vi arbeidstakere som i kortere eller lengre tid har behov for en tilrettelagt arbeidsplass. Dette gjør vi enten gjennom ansettelse hos oss i vår produksjon og tjenesteyting eller gjennom formidling ut til næringslivet forøvrig.

Kategori: Eiendom

BenAas Eiendom AS ble etablert i 2006 og spesialiserer seg på utleie av kontor, industri og lager lokaler på Salangsverket.

Tilgjengelig bygningsmasse inkluderer to tidligere SIVA bygg beliggende på industriområdet Salangsverket i Salangen kommune, samt endel omsluttende arealer ferdig planert og klare for utvikling/utbygging.

Kategori: Handel

Vi er en bedrift på 5 ansatte som har drevet med salg og service i 28 år. Vi ble etablert i 1984.  Vi driver per dags dato med salg og service av Ski-Doo, Can-Am, snøfresere og Husqvarna.

Man - Fre: 9:00 - 16:30
Lør: 10:00 - 14:00
Kategori: Eiendom

Vi har hyttetomter og marinaplasser for salg! ta kontakt for informasjon/visning!

Garsnes brygge ligger noen få kilometer fra Sjøvegan (ta av i krysset på Laberg og kjør mot Lavangsnes.

Velkommen!

Kategori: Eiendom

En arena for sivil og militær samhandling, fritidsarrangement, aktiviteter samt nærings- og regional utvikling.

Arena Elvenes er en nedlagt øvingsleir. Eiendommen ligger ca 12 km nord for Sjøvegan sentrum i Salangen kommune, og grenser til Salangsvassdraget.

Vi ønsker deg velkommen til å være med på utviklingen av dette fantastiske området.

Kategori: Handel

Coop er navnet på den samlede virksomheten til forbrukersamvirket i Norge. under Coop-navnet finner vi 132 samvirkelag, deres fellesorganisasjon Coop Norge SA med datterselskaper, deriblant vareforsynings-selskapet Coop Norge Handel AS og eiendomsselskapet Coop Norge Eiendom AS som de to største, samt Smart Club AS.

Cirka 22.500 mennesker har i dag Coop som sin arbeidsplass og nesten én av fire handleposer kommer fra en Coop-butikk.

Hverdager 9-22

Lørdag 9-20

En smakebit av kystkultur i Salangen

Midt i sentrum av Sjøvegan ligger den staselige Lundbrygga. Brygga ble oppført i mellomkrigstida på tuftene av en eldre brygge. Brygga var mer enn en vanlig bygning. Den var også et viktig treffpunkt for lokalbefolkningen. Nå pusser vi opp (Les mer her), og vi gleder oss til å ønsker dere velkommen i medio juli, og frister gjerne med en kopp nytrukket kaffe i maritime omgivelser.

Adresse: Sjøvegan, Salangen

Sommersesong:
medio juli - medio august
tirsdag - søndag: kl 10 -18.

Kategori: Handel

Anita's Blomster og begravelsesbyrå AS er en bedrift som dekker kommunene Salangen, Lavangen, Gratangen og Bardu.

Virksomheten startet opp i 1986 og nyter nå stor tillit i området. Ekteparet Anita og Ivar Fjeldstad driver i dag bedriften fra Sjøvegan. I september måned åpnet vi avdelingskontor for begravelsesbyrået i butikken Sikke Blomster AS på Setermoen i Bardu kommune.

Byrået er medlem av BFN - Begravelsesbyråenes Forening i Norge.

Mandag - Fredag 09.00 - 16.30

Lørdag 10.00 - 14.00