Salangen Næringsforening

salangenmap

liten-puslebrikke Medlemsbedrifter

https://www.salangen-naeringsforening.no/components/com_adsmanager/images/default.gifOppføringer fra planevorss

Plan-Evo AS

Se alle oppføringer fra  planevo

Plan-Evo AS

Plan-Evo holder til ved Strandsenteret på Sjøvegan. Her har vi møterom, kontorer og administrasjon. Plan-Evo har per dags dato 9 ansatte, noe som tilsvarer over 8,7 årsverk. Vi leier i tillegg ut kontor, og samarbeider med interiørarkitekt Kari Sofie Rognsaa innen diverse prosjekter, f.eks. med renovering og utbyggingen av SABE.

Plan-Evo tilbyr et totalkonsept der vi kan gjøre alt fra idé til ferdig produkt. Bedriften er utstyrt med det nyeste EDB-utstyret og er dermed konkurransedyktige i forhold til andre firmaer.

Rådgivende Ingeniører Plan-Evo A.S tilbyr næringslivet, kommuner m.v. faglig bistand innenfor planlegging (Ingeniør-/Arkitektoppgaver), finansiering, organisasjon og utredninger.
Våre oppdrag spenner over et vidt felt som strekker seg fra idéskapning, finansiering, prosjektutvikling til de rene fysiske planer.

Besøks og Post Adresse

Kontakt Detaljer